Indkøbskurv:

0 vare(r) - 0,00 DKK
Din indkøbskurv er tom.

0

Kunde Service

  • Forsendelse

    Alle vores forsendelser sker som standard med Post Nord.
    Priser:
    Danmark: 59kr.
    Sverige:   79kr. = ca 106 Sek

  • Retur & Ombytning

    Bemærk - fortrydelsesret er ikke gældende ved erhvervskøb.

    Du har i forbrugerkøb altid 14 dages fortrydelsesret når du handler på www.norwork.dk.
    Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på norwork@norwork.dk eller ved telefonisk kontakt. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare, til den dag den sendes eller leveres retur.
    Vi skal venligst bede om at varen sendes retur senest 7 dage efter meddelelse om købet fortrydes.

    Returforsendelse
    Når fortrydelsesretten udnyttes skal du selv stå for omkostningerne for at levere varen retur, fx returfragten.
    Enkelte varetyper kan ikke returneres med normal transportør, det kan for eks. være pallevare eller lignende produkter tungere end 30kg. Norwork kan i så fald kontaktes for brug af en af vores samarbejdspartnere for eks. en fragtmand eller speciel transport for returnering af varen. Denne fragt omkostning vil dog blive modregnet varens værdi ved refundering af beløbet til kunden og forventes højst at beløbe sig til kr. 1.200,-
    Hvis du har købt flere varer på én ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.

    Bemærk du er ansvarlig for varens levering samt forsvarlig indpakning.

    Varens stand, når du sender den tilbage.
    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

    Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    Denne værdi fastsættes som et skøn af Norwork.

    I tilfælde af værdiforringelse fratrækkes dette beløbet som refunderes.
    Værdiforringelse vurderes hvis varen kommer retur i en brugt og forværret stand, således den ikke kan gensælges som ny. Norwork vil på baggrund af dette vurderer værdiforringelsen og vende retur til dig før beløbet refunderes.

    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
    For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Varen skal være uden skader, uden tegn på slid, uden ridser samt i rengjort og pæn stand, hvis du vil være sikker på at få alle dine penge igen. Vær derfor omhyggelig når du pakker varen ud, undlad at fjern beskyttende folie/plast mm og forsigtig så du ikke får lavet ridser eller mærker. Produktet skal gerne se ud som du selv vil forvente at en fabriksny vare ser ud – Kort sagt som da du modtog den.

    Sundheds- eller hygiejneprodukter, eller andre varer der ikke egner sig til at blive returneret tages ikke retur hvis de har været taget i brug. Det er muligt at undersøge varerne uden de tages i brug. Dette gælder f.eks. produkter som har været i kontakt med hud eller hår.

    Det accepteres at forseglingen på software, lyd/billedoptagelser, tonere / blækpatroner og kabler IKKE må brydes, såfremt fortrydelsesretten ønskes bevaret. Denne type varer bliver taget i brug, når blisterpakningen brydes, og dette medfører en forringelse af varens salgsværdi. Det er derfor vigtigt, at man afgør, om man vil beholde varen eller fortryde købet inden blisterpakningen brydes. Det er muligt at undersøge varerne uden at bryde blisterpakningen.

    Varen kan sendes retur til:
    Norwork, Teglværksvej 47G, 5220 Odense SØ

    Emballering og ansvar for returforsendelse
    Bemærk - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

    Bemærk i øvrigt også, at fyldes kassen ikke helt ud så kan enkelte produkttyper lide skade da de kan blive kastet lidt rundt derinde – dette trods meget fyld.

    Det er nemlig på kundens risiko at varen kommer sikkert retur til Norwork.

  • REKLAMATIONSRET:

    Når du som forbruger handler på Norwork.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
    Reklamationsretten kan dog være begrænset af produktets naturlige levetid. Dette gælder for eks. batterier, tonere, blækpatroner og andre produkter som kan betegnes som forbrugsstoffer.
    Dette betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden uhensigtsmæssig brug.


    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
    En mangel er en fejl, der har været til stede på leveringstidspunktet - typisk fabrikations- og/eller materialefejl.
    Skulle varen, mod forventning, gå i stykker under reklamationsperioden og være dækket af reklamationsretten, repareres eller ombyttes defekte varer på vort eller producentens værksted vederlagsfrit.
    Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
    Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, ellers kan sagens behandlingstid blive forlænget.

  • Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl:

    Ved indsendelse af defekte eller forkerte varer til Norwork, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden ikke konstateres (eller fejlen ikke er omfattet af garanti / reklamationsret), vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.
    Testgebyret er kr. 999,- pr. time inkl. Moms og der beregnes minimum ½ time.
    Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

  • SÆRLIGE BESTEMMELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE

    Salgsbetingelser for erhvervsdrivende betegnes om handelskøb og følger ’Bekendtgørelse af lov om køb’.
    Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende.
    Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato, med undtagelse af forbrugsvare såsom batterier, toner- og blækpatroner mv., hvor der kun ydes 6 måneders reklamationsret, med mindre andet er skriftligt aftalt.
    Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode.
    Ved reklamationer står køber selv for udgifterne til returnering af varen til Norwork eller producentens værksted.

    Produkter med defekter repareres om muligt

    Norwork forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er erlagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.

 

  • Order

    Når en ordre er placeret, er denstraks sendt til lageret. Det betyder, at i hvisse tilfælde er ændringer til en eksisterende ordre er ikke muligt, på grund af at ordren er blevet afsendt allerede. kontakt da hurtigst muligt vores kundeservice for hjælp.

  • Betaling

    Hos Norwork kan du betale med:
    Online kortbetaling.
    Faktura betaling for erhverv (dette kræver kreditgodkendelse,Vores kridit afdeling, vurderer hver enkelt ansøger for kredit individuelt og forbeholder sig ret til at afvise nogen.)

  • Personlige oplysninger

    For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
    . navn
    . adresse
    . telefonnummer
    . email-adresse
    . (CVR nr. for erhvervsdrivende)

    Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne levere varen til dig.
    Personoplysningerne registreres hos Norworkog opbevares i 5 år (5 år pga. krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.
    Når der indsamles personoplysninger via vores web-site, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
    Den dataansvarlige er: Norwork@norwork.dk
    Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.



    Norwork ApS
    Teglværksvej 47G - Hal 8
    DK-5220 Odense SØ
    Denmark
    Telefon Kundeservice: 71747979

  •